reklama

Rozhovory z trezoru III.

Rozhovory našich gumených hláv, ktoré prináša sám život. Tentoraz sa dozvieme, čo nového v našom Dome pionierov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ivan: Vitaj, Pali!

Pavol: Nazdar, Ivan!

Ivan: Som rád, že ťa vidím. Poď ďalej.

Pavol: Ďakujem. Bŕŕŕ, neveril by si aká je vonku kosa.

Ivan: To mi hovor.

Pavol: Dúfam, že vám tu kúria?

Ivan: Kúria, neboj. Snáď by nevypli palác. Či áno?

Pavol: Ivan, doba je ťažká. Ale ak budeš poctivo pracovaťv prospech nás obyčajných ľudí, nemáš sa čoho obávať.

Ivan: Veď ja vždy myslím národne a cítim...

Pavol: Viem, viem, viem. Chcel som ťa len trochu podpichnúť. Samozrejme, že teba nevypneme :-)

Ivan: Daj si zatiaľ dole veci a počkaj tu. Milanko?! Milankooo!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Milan: Áno, pane?

Ivan: Milanko, vezmi pánovi kabát a prines nám kávu.

Milan: Áno, pane. Hneď to bude.

Ivan: Pavol, poď. Sadneme si sem do kresiel.

Pavol: Ten tvoj komorník, zazerá po každom tak divne?

Ivan: Koho myslíš? Jaj, Milanka? Ani nie, prečo? Keď som sem prišiel, on už tu bol. Asi ho tu zabudol bývalý majiteľ. Ale som s ním spokojný. Veľa toho nenahovorí, sem tam niečo napíše, vymyslí.

Milan: S dovolením páni. Už sa to nesie.

Ivan: Milanko, ty si ale rýchly.

Milan: Pane, dovolil som si pripraviť špeciálnu kávu, ktorú ste popíjali naposledy v Libanone a ktorá Vám tak veľmi chutila.

Pavol: Ty si bol v Libanone? A kedy? Si sa ani nepochválil. Máš nejaké fotky?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ivan: V Libanone? Nespomínam si...

Milan: Pardon, nie v Libanone. V Lisabone!

Pavol: On ti píše aj prejavy?

Ivan: Už nie.

Pavol: Zase na mňa civí s tými očami!

Ivan: Milanko, choď sa poprechádzať do záhrady. 

Milan: Áno, pane.

Ivan: Chutí?

Pavol: Káva? Je výborná. Môžem sa ťa na niečo spýtať, takto medzi štyrmi očami?

Ivan: Ale samozrejme. kľudne sa pýtaj.

Pavol: Ako to, že aj keď piješ kávu, sa ti nenamočia?

Ivan: Myslíš, moje fúzy? To je rodinné tajomstvo :-)

Pavol: Aj ja by som chcel mať raz také. Smiem sa ich dotknúť?

Ivan: Keď chceš.

Pavol: Sú nádherné, také hebké... 

Milan: Ehm, ehm! Prepáčte pane, nerád ruším, nevideli ste niekde položenú moju ústavu?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ivan+Pavol: Nie nevideli!!!

Ivan: Mal si byť predsa v záhrade!

Milan: Pane, ale vonku je veľmi chladno.

Ivan: Tak choď do kaplnky, ale neruš nás, rokujeme.

Milan: Prepáčte pane, už idem.

Pavol: Nemáš to tu ľahké.

Ivan: Zvykneš si. A inak, čo porábaš?

Pavol: Len tak vychutnávam.

Ivan: Ale čo! A čo si vychutnávaš?

Pavol: Termín :-)

Ivan: Aha, skoro by som zabudol. No a kedy?

Pavol: Čo kedy?

Ivan: No kedy bude termín?

Pavol: Ešte presne neviem. Kedy máš čas?

Ivan: Pavol, vieš dobre, že ťa nechcem ovplyvňovať.

Pavol: To mi je jasné. Ja len, že či už niečo nemáš v tom období naplánované.

Ivan: Je to tvoja kompetencia.

Pavol: Ty, neuveríš! Kamarát na Nový rok skolil diviaka. Šiel len tak po lese a z takejto blízkosti, sa na neho vyrútil takýto obrovský diviak. Najskôr nevedel čo má od strachu robiť. Potom schmatol brokovnicu a...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ivan: ... možno 14. marca...

Pavol: Ako? Ty ma vôbec nepočúvaš!

Ivan: Prepáč, mňa len tak napadlo, že by to mohlo byť toho štrnásteho. Ale nerád by som ťa...

Pavol: Dobre, zapíšem si 14.marca 2009. Keby ti do toho niečo vošlo, tak zavolaj a preložíme to na inokedy.

Ivan: Si zlatý. Máš to u mňa.

Pavol: To je maličkosť. Musíme si pomáhať, no nie? To je toľko hodín? Už musím bežať domov. Ďakujem za kávu.

Ivan: Škoda, že musíš ísť. Príď ma dakedy opäť pozrieť, samému je mi tu smutno. A nezabudni si vychutnať ten termín!

Pavol: Neboj sa, nezabudnem. Vytriem im všetkým zrak :-)

Pozn.: Všetky postavy vystupujúce v rozhovoroch, ako aj ich vyjadreniasú vymyslené a prípadná podobnosť so skutočnými osobami je čistonáhodná.

Roman Goga

Roman Goga

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Konzervatívec, ale inak som normálny :-) Zoznam autorových rubrík:  Naša vecMoja rečMoja vec

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu