reklama

Anekdota pána prezidenta

Ivan Gašparovič v relácii V politike na TA3 (29. 3. 2009): - A ja oslovujem všetkých, ja nerozlišujem občanov maďarskej národnosti, ukrajinskej, českej, rusínskej. Ja oslovujem slovenských občanov. A bol som dole na juhu a pri jednej diskusii tam jeden občan ma oslovil po maďarsky. Ja som povedal: "Ja po maďarsky neviem". A na to mi preložil, ten čo vedľa mňa sedel, primátor. A on povedal. "Čo to povedal?", som sa pýtal. "Že sa máte naučiť po slovensky!" A ja som povedal: "Ja? Ja predsi po slovensky..." Eh... Že sa mám naučiť po maďarsky. "Ja predsi po slovensky viem, a ja chcem s Vami debatovať v slovenčine. Ja sa nepotrebujem učiť maďarčinu. Vy sa musíte naučiť slovensky!" A pán Öllös povedal, že som si pohneval občanov maďarskej národnosti, lebo som im prikázal sa učiť maďarsky. Veď to je nezmysel! - Vážený pán prezident, so záverom Vášho vystúpenia môžem len súhlasiť. Bol to naozaj nezmysel. Keby sa náš nepriateľ dozvedel akými schopnosťami oplývate ako vrchný veliteľ ozbrojených síl SR, mohlo by ľahko dôjsť k ohrozeniu národnej bezpečnosti. Preto Vám prajem vysoký dôchodok, veľa šťastia, ale hlavne veľa duševného zdravia, pán prezident!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Roman Goga

Roman Goga

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Konzervatívec, ale inak som normálny :-) Zoznam autorových rubrík:  Naša vecMoja rečMoja vec

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu