reklama

Rozhovory z trezoru I.

Vymyslené rozhovory našich gumených hláv o radostiach a strastiach, ktoré ich každodenne postretnú vo svojej práci.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ján: Marianko si tam?Marián: Kto volá?Ján: Tu turul, tu turul, che-che...Marián: Janko zdravím. Som sa zľakol, že mi volá nejaký Eugen. Ako ti pomôžem? Dúfam,že žiadny problém. Ján: Né, idem práve autíčkom domov, som za Považskou.Marián: Čo ti to tam mľaská? Máš vymenené gumy?Ján: To je pani manželka.Marián: Aha.Ján: Papá čokoládku. Che-che... Marián: Hej, napadlo ma. Že pozdravujem.Ján: Che-che.Marián: No a čo si to vlastne potreboval?Ján: Už vieš aké budú Vianoce?Marián: Neviem, žeby bez snehu?Ján: Che-che. Ja z teba nemôžem, ty ma vždy tak rozosmeješ svojím inteligentným humorom :-) Marián: Vieš, že sa vždy snažím.Ján: Preto si tam, kde si Marianko. Ľubka počula si to, že bez snehu? Che-che-che.Ľubica: S kým zas voláš?Ján: Ty jedz čokoládu a kukaj mi na cestu!Marián: Si tam? Počuješ ma?Ján: Prosím, tu Ján. Kto volá?Marián: Janko? Tu Marián, ešte sme nedohovorili.Ján: Ja tebe volám? To je dobré :-)Marián: Myslel som bez snehu, radšej by som šiel niekde k moru na zimu. Uvažoval som nad Kapverdami. Ján: Práve si mi pripomenul prečo ti volám. Marianko, tento rok to vidím akurát tak na sánkovačku u nás.Marián: To si ma moc nepotešil. Niečo sa im nepáčilo?Ján: Marianko vieš dobre, že ťa mám rád skoro ako svoje autíčko.Marián: Áno, viema som ti za to patrične vďačný. Ján: Marianko, tá nástenka...Marián: V tomto som zlyhal, plne si to uvedomujem.Ján: Nevieš si predstaviť ako ma za to..., no skritizovali. Také veci sa nerobia.Marián: Fakt ma to mrzí. Neuvedomil som si, čo všetko sa môže stať.Ján: Nemôžeš takto hazardovať s mojim dobrým menom. Oni mi dôverujú.Marián: Mrzí ma to.Ján: Dôverné informácie nesmieš vylepiť len tak niekde na nástenku. Predstav si, že by si to tam niekto všimol. Rozumieš ma?! Hocikto mohol ísť náhodou okolo a prečítať si to. Toto sa predsa nerobí!Marián: Ale veď si to nikto nevšimol. Myslel som, že keď naša Nasťa robí nástenkárku už od čias Gottwalda, dokáže zhodnotiť, čo na nástenku patrí a čo nie. Čo ti na to povedal on?Ján: Veď on proti tebe nič nemá, vie že si to nespravil naschvál. Len oni sa boja, že ešte jeden takýto prešľap a nebudú mať svojim ženám dať čo do úst. Môžu skončiť na ulici.Marián: Na to som vôbec nepomyslel. To by som si vyčítal do konca života, poznáš ma.Ján: Ale Mariánko, jasné. Daj si so mnou jedného teraz. Marián: Nemôžem som v práci. Ján: Veď aj ja som v práci a pijem. Che-che.Marián: Áno, ale...Ján: Aké ale? To si so mnou nedáš ani rumové pralinky? Marián: To by som snáď mohol.Ján: Už sme pred Žilinou. Príď k nám.Marián: To si nejaký rýchly. Na rumové pralinky?Ján: Aké pralinky? Jáj, rumu mám dostatok, neboj sa. A od malej zoberiem piškótky, môžeš si namáčať. Ľubica: Ehm?Ján: Ešte si to nedojedla?!Marián: Hm, to môže byť chutné. Posýpaš si tie piškótky aj škoricou?Ján: Nie, ja ich musím zapíjať rumom. Tieto piškóty nemajú žiadnu chuť.Marián: Tak platí, už sa neviem dočkať. Čakáme sa u Hlinku. Zatiaľ budem na stráži :-)Ján: Ale choď s tým niekam, už nie sme sopľavé decká.Marián: Prepáč.Ján: Ja budem na stráži prvý! Che-che. Som ťa zase dostal :-)Marián: Na teba nikto nemá :-)Ján: Vidíme sa.Pozn.: Všetky postavy vystupujúce v rozhovoroch ako aj ich vyjadrenia sú vymyslené a prípadná podobnosť so skutočnými osobami je čisto náhodná.

Roman Goga

Roman Goga

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Konzervatívec, ale inak som normálny :-) Zoznam autorových rubrík:  Naša vecMoja rečMoja vec

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu