reklama

Rozhovory z trezoru V.

Tento článok je súčasťou oficiálnej kampane: "Štvanica a poľovačka na najväčšiu gumovú hlavu".

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Policajtka: To je Váš Mercedes?

Ján: Ó áno, to je môj miláčik. Ach, tak rád sa ho dotýkam. Bez môjho autíčka si neviem predstaviť svoj život.

Policajtka: Musím Vám dať pokutu za nesprávne parkovanie. Pozrite sa! Toto je podľa Vás 1,5 metra od budovy?

Ján: He? Do pi** ozaj, nie je.

Policajtka: Ako tadiaľto budú prechádzať mamičky s kočíkmi?

Ján: Mladé mamičky. Alebo aj veľké široké ženy.

Policajtka: No?

Ján: Do pi**! To som si fakt nevšimol pani policajtka. Moja vina, moja vina, do pi**, moja preveliká vina. Viete ja som si to vôbec neuvedomil. Ja som tu zaparkoval a... Toď chvíľa, čo som si bol kúpiť pár deka vlašského. Dáte si?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Policajtka: Dôrazne Vás vyzývam, aby ste upustili od takéhoto konania pán vodič! Za pokus o úplatu bežnému smrteľníkovi hrozí niekoľko rokov v chládku.

Ján: Do pi**, prepáčte! To som netušil. Čo som to len spáchal. Ako sa teraz pozriem svojej žene do očí? Doma ma čakajú moji synovia. Čo im poviem? Že otecka neuvidia, lebo porušil predpisy? Taká hanba.

Policajtka: Ľutujem, ale sami vidíte, že parkujete nesprávne.

Ján: Do pi**. To som naozaj nechcel. Možno by tadiaľ kočík aj prešiel, len dieťatko by nesmelo mať ručičky vonku. Hm, do pi** ale veľká pani by sa tadiaľ veru nepretlačila. Do pi** a to som šiel len po ten vlašák. Mrzí ma to. Keby sa dala časť života vrátiť späť, tak by to bol určite tento okamih. Pi**, koho to mohlo napadnúť že to takto skončí?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Policajtka: Neberte si to tak osobne, dejú sa aj horšie veci.

Ján: Tak to nie pani policajtka. Viete, mne ešte nikdy žiadny policajt nedal pokutu. Vždy sme to riešili len dohovorom. A keď mu už nadriadený dohovoril, tak sa nič podobné zo strany policajta viac nezopakovalo.

Policajtka: Ja Vám verím pán vodič, ale predpisy sú predpisy.

Ján: Pi**. Nemal by som toľko nadávať. Ale do pi**, prečo práve mne sa musí niečo takéto prihodiť?

Policajtka: Takže sa podvolíte dobrovoľne zákonu a budete niesť všetky následky?

Ján: Hm, do pi** čo mi už iné ostáva? Podvoľujem sa pani policajtka. Čo bude teraz so mnou?

Policajtka: V zmysle § 9 ods. 1 Zákona o priestupkoch číslo 372/1990 Zb. sa na Váš priestupok vzťahuje poslanecká imunita.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ján: Do pi**! A to je zlé?

Policajtka: Nie. Ak si potrebujete ísť ešte niečo nakúpiť, tak mi kľudne povedzte a dám Vám papuču, aby Vášho miláčika zatiaľ niekto neukradol. A keď sa vrátite z obchodu, stačí poslať krátku správu v tvare: „UZ SOM SPAT Z OBCHODU. JANO" na naše bezplatné číslo 159 a my Vám hneď papuču dáme dole.

Ján: Takže nepôjdem do basy?

Obstarožná tučná pani snažiaca sa už 15 minút obísť zaparkovaný Mercedes: Bohužiaľ nie!

Pozn.: Všetky postavy vystupujúce v rozhovoroch, ako aj ich vyjadrenia sú vymyslené a prípadná podobnosť so skutočnými osobami je čisto náhodná.

Roman Goga

Roman Goga

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Konzervatívec, ale inak som normálny :-) Zoznam autorových rubrík:  Naša vecMoja rečMoja vec

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu