reklama

Rozhovory z trezoru VIII.

O čom sa rozprávajú gumové hlavy, keď si zotrú zo seba make-up a dajú dolu kravatu? Takéto rozhovory sú pred nami smrteľníkmi bezpečne uzamknuté v trezoroch, aby sme sa nikdy nedozvedeli skutočnú pravdu. Napriek tomu, občas dajaký prepis uzrie svetlo sveta a nám potom zostáva len visieť sánka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ivan: Vitaj Robo!

Robert: Nazdar!

Ivan: Čo ťa ku mne priviedlo?

Robert: Ako vždy, BMW X6.

Ivan: Poď ďalej. Chlapci pustite ho, ten je náš.

Robert: Priniesol som ti zoznam. Desať bodov, čo máš spraviť.

Ivan: Ďakujem ti, ten predošlý sa mi už minul. Bál som sa, že mi nestihneš doviesť nový. Čo by som si bez teba len počal.

Robert: Dobre, nemám čas. Rýchlo si prejdi tie body, či im rozumieš.

Ivan: Bod prvý - vstať z postele; druhý - záchod, ranná hygiena...

Robert: Keďže prechovávam k tebe úctu, tak som ti odtiaľ vyhodil bod 3, na ktorý si vždy frflal - pozrieť sa ráno do zrkadla. Čítaj až od deviateho bodu, ostatné sú nezmenené.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ivan: To je milé od teba. Deviaty bod - vymenuj aspoň tri me...

Robert: Ne-vy-me-nuj!!! Si analfabet? Máš to tam biele na čiernom.

Ivan: Aha, prepáč. Vyme... Ehm, deviaty - nevymenuj aspoň tri mesiace toho *uja. A to sa akože prečo nesmiem vymenovať?

Robert: Lebo inak vytiahnem von toho bobáka, čo máš pod posteľou. Preto! Bože, veď sa vzchop trochu! Nie ty sa máš nevymenovať, ale jeho máš nevymenovať.

Ivan: Dobre. Desiaty bod - a mne stia...

Robert: Amnestia.

Ivan: A to na čo potrebuješ?

Robert: Ja? Na čo by som ju ja mal potrebovať?

Ivan: Amnestiu? Ja neviem. Na neveru?

Robert: Si nejaký drzý. Pilulku si už dnes mal?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ivan: Hlava moja deravá, zabudol som. Prines mi trochu vody, prosím ťa.

Robert: Kde mate záchody?

Ivan: Choď rovno a za kaplnkou zahni do ľava.

Robert: A pilulku?

Ivan: Akú pilulku?

Robert: No veď tú modrú na zabúdanie minulosti.

Ivan: Aha, tá bude vzadu v skrini.

Robert: V tejto?

Ivan: Ježiš, tú neotváraj! V tej skrini sú schovaní moji kostlivci. Rovnako ako aj v tých ďalších troch. Pilulka bude až v tej poslednej.

Robert: Na, tu máš, hoď si ju do seba, už musím utekať.

Ivan: A kedy zase prídeš?

Robert: Obávam sa, že až zajtra, keď ti opäť donesiem tvoj plán na ďalší deň. Ale nie, že medzitým budeš vyvádza nejaké psie kusy. Vieš kto si po teba príde, ak nebudeš poslúchať?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ivan: Áno viem, bobák pod mojou posteľou. Budem dobrý. Zajtra sa vidíme.

Poznámka: Všetky postavy vystupujúce v rozhovoroch, ako aj ich vyjadrenia sú vymyslené a prípadná podobnosť so skutočnými osobami je čisto náhodná.

Roman Goga

Roman Goga

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Konzervatívec, ale inak som normálny :-) Zoznam autorových rubrík:  Naša vecMoja rečMoja vec

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu