reklama

Rozhovory z trezoru IX.

Účelovo upravenú audio nahrávku gumených hláv sme už počuli. Avšak, ako to bolo v skutočnosti? Uvádzam prepis nezostrihanej nahrávky z časti rozhovoru gumených hláv, ktorá sa ocitla na mojom stole.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Radoslav: Igor, musím ti povedať niečo veľmi šokujúce a dôležité.

Igor: Sadnime si. Len si vypnem zvonenie na mobile. Tento mobil neviem poriadne ovládať, vieš mám tam internet, aj farebné obrázky a muziku, tak mi to vždy dlho trvá.... Tak už ťa počúvam Rado.

Radoslav: Ešte pred tým, než ti to poviem, chcem sa ťa opýtať. Ée...

Igor: No?

Radoslav: Ehm. Nekúpiš med?

Igor: Medík máme aj s manželkou veľmi radi. Koľko odhaduješ, že by si ho vedel nazbierať pre nás do konca prvého kola?

Radoslav: Od teraz?

Igor: Né, od začiatku. Úplne, úplne, úplne, úplne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Radoslav: Asi šesť kíl.

Igor: Tak? Ty vole, to je dosť.

Radoslav: Uhm.

Igor: Doteraz koľko asi?

Radoslav: Asi polku. Počkať, tak potom né, tri kilá už nenazbieram. To už nenazbieram. To už nedám. Tak päť. Vieš, oné, včely mi uleteli.

Igor: Nevadí, môžeme spraviť deal. Ja by som ti zase mohol s mojou manželkou predať, oné, ée, uhorky.

Radoslav: Jééj, to by bolo supér, Igor. Moja žena sa poteší.

Igor: A ty máš teraz ako na tom transparentnom účte, aké výdavky? Všetky? Aj toto oné, ée, tie oné, uhorky by tam išli? Či tam by bolo vidieť za akú zľavu by sme to s manželkou Vám predali?

Radoslav: Ee, to sú neni oné, včely.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Igor: Aha, lebo ja som tak pochopil, že vlastne v tom septembri alebo kedy si poslal svoju ženu za mnou, že chcete uhorky, že kvôli tomu ste to nakoniec nedali, že sme vám to nevedeli dať nejako bez dokladu, alebo čo.

Radoslav: Ee, ne kvôli tomu. Nemal som peniaze. Vtedy to bolo tak, že vtedy to bolo tak, že osem a pol litra zaváraných sladkokyslých a osem a pol litra kvasených uhoriek sme s manželkou chceli, mali sme veľkú chuť a niečo by sme dali aj do zásoby, ale som proste na to nemal.

Igor: No dobre, a ty by si koľko chcel oných, ée, tých oných...?

Radoslav: Oných, ée, uhoriek?

Igor: No, oných uhoriek.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Radoslav: Jak mi, jak mi ty umožníš.

Igor: A tebe je jedno jaký pomer by tam bol?

Radoslav: Uhm, mne áno.

Igor: Jak ty chceš, ty povedz.

Radoslav: Pol na pol. Chcem aj kvasené uhorky. Čo zostane dám mojim ľuďom.

Igor: A ty si myslíš, že ti to ľudia zožerú?

Radoslav: Ale jasné, buď v poho, nemusíš mať boja. Moji ľudia mi to zožerú na 100%.

Igor: Dobre, lenže problém je, že ja uhorky teraz nemám. Vieš, nie je sezóna...

Radoslav: Nerob to Igor. Ne, nechcem, aby si ty mal z toho nejaký úzkocitný pocit. Fakt, to nestojí za to akože.

Igor: Ale nie, nám s manželkou to nerobí problém, len musíme vyčkať. Keď príde uhorková sezóna, tak sa určite pripomeniem. Ale chcel si mi niečo dôležité...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Radoslav: Jaj áno, veď preto som ťa zavolal. Len dúfam, že nás nikto neodpočúva.

Igor: Prosím ťa, kto by nás tu odpočúval. Jedine tak ja, cha-cha-cha. Ale ja som si stíšil zvonenie, takže ani ja nemôžem.

Radoslav: Fááákt. Vidíš, to ma nenapadlo. Cha-cha-cha.

Igor: No tak čo je to za bombu?

Radoslav: Ale nesmieš nikomu o tom ani ée, ceknúť.

Igor: Neboj, vrav.

Radoslav: Vieš o tom, že Kiska spolu s Radičovou...

A tu doručená originálna nahrávka konči, ale to nevadí. Ako sme si mohli prečítať, išlo len o ďalší neškodný rozhovor gumených hláv. Len tento krát neboli na pretrase obľúbené melóny, ale včelí med a uhorky.

Poznámka: Všetky postavy vystupujúce v rozhovoroch, ako aj ich vyjadrenia sú vymyslené a prípadná podobnosť so skutočnými osobami je čisto náhodná.

Roman Goga

Roman Goga

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Konzervatívec, ale inak som normálny :-) Zoznam autorových rubrík:  Naša vecMoja rečMoja vec

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu